Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 21:51 - Късмет
Автор: kusmet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1993 Коментари: 6 Гласове:
4



Късметлийка съм, това всеки ми го повтаря и то взе, че май стана реалност. А какво точно е късметът ? Кой ли точно знае, за едни това е шестица от тото, за други младия принц на белия кон/или с белия мерцедес, за други късмет е да се събудят с нов орган и да преживеят нощта след тежка криза. Понятие толкова различно за толкова много хора. Не е ли чист късмет, че мога да пиша, без да ме спират. Да казвам думи, да изказвам еретични мисли, за които в миналото можеше да ме преследват, не е ли късмет, че въобще мога да пиша - е да сега всеки може . А хората са казали за едни късмет, а за други нещастие и са били прави. За мен късмета е да се събудиш сутрин, да можеш да усетиш света, дори и с хиляди грижи и обременен от околните, да намериш минутка да се порадваш на факта, че си жив и че си късметлия да имаш проблеми, защото проблемите на поредния загинал в абсурдната катастрофа на Цариградско шосе са вече минало. Още по-голям късмет е да се будиш до някого, някой който те радва, наранява, който е част от твоя свят и носи в себе си част от теб. Късмет е да постигаш мечтите си преминавайки препятвията и трудностите, но не предавайки себе си и своята вяра. Дали това е така за повечето хора, не знам а и има ли значение?
Аз съм късметлийка, не го отричам. Имам повече от колкото мога да използвам, хората според мен повече ме обичат отколкото да ме мразят, все още се събуждам с усмивка, очаквайки новите предизвикателства на деня. Е не ме разбирайте погрешно, не е като да не намирам и аз от какво да се оплача, и на мен задръстванията ми пречат, дразнят ме хората, които в градския транспорт се надушват от километър, не понасям и боклука по улици и паркове, не ми харесват и много други неща и у другите и у мен, но в крайна сметка знам, че това не е най важното.

Баба ми казваше дано да имам късмета да доживея да те видя абитуриентка, е да доживя и за нея това беше късмет, а ние днес докато сме млади искаме толкова много неща, а по-лошото е, че повечето могат да се купят, а не да се изживеят. Вещомани, подвластни на вещите, а не на хората, чувствата и усещанията. И аз увлечена от тълпата понякога забравям важните неща, че те не са в поредния новооткрит мол, а са сред нас.

И още търсим четирилистни детелини в парка, радваме се на подкови и на амулети за късмет, пазя си и еделвайс нейде в шкафа, обичаме да теглим ежедневно късметчета във фейсбук и къде ли още не, надеждата не умира тя е още жива, а и нашите желания да го имаме тоя "пусти късмет:")).

Късмет на всички - нека всеки намери, това което търси, да постигне това за което мечтае, и да сме живи и здрави, да се радваме на постиженията:). Айде късмет и много детелини, подкови и хубави пожелания със сутрешното кафе:).

А всъщност какво е късметът за вас?


Тагове:   късмет,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Чудесен постинг, поздрави Късметче! Ти си го написала, ясно и красиво!
29.06.2010 22:03
"За мен късмета е да се събудиш сутрин, да можеш да усетиш света..Късмет е да постигаш мечтите си преминавайки препятвията и трудностите, но не предавайки себе си и своята вяра. "Късметът зависи от позитивното ни мислене и отношение към света! Така негативните прояви се преодоляват по- лесно! Късмет е да имаш любов, която да те топли и подкрепя!
цитирай
2. kusmet - Благодаря Миаа
29.06.2010 22:11
Напълно съм съгласна с теб, дано има повече позитивни хора като нас:)
цитирай
3. thekingdaughter - Здравей, Късмет ;)
29.06.2010 23:52
И аз съм късметлийка като Вас. Радвам се, че ви срещнах тук.
Бъдете здрава, много усмихната и преследвайте мечтите си.
цитирай
4. анонимен - Благодарности за пожеланията на царската дъщеря :)
30.06.2010 10:18
Радвам се, че има много късметлийки и дано броя им постоянно да се увеличава:)).
цитирай
5. panazea - Радвам се за теб , Късметче!
08.09.2010 18:32
:))
цитирай
6. syrmaepon - Късмет е човек да среща хора като вас ...
28.09.2010 08:25
Късмет е човек да среща хора като вас )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kusmet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24853
Постинги: 8
Коментари: 19
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930